Roorda pikt het niet.

Voor UNICEF is onze nieuwste campagne van start gegaan: “Kinderarbeid. Dat pikken we niet.” In deze campagne laten we op indringende wijze zien hoe Nederlanders ingrijpen als ze worden geconfronteerd ...

Roorda gaat voor Gouden Loeki.

Onze commercial “Wadlopen” met Jort Kelder voor Friesland Bank heeft de halve finale van de Gouden Loeki-verkiezing bereikt! In december gaan in totaal 36 TV-commercials strijden om ‘n plaats in ...

Roorda valt op.

Om het belang van goede fietsverlichting te onderstrepen hebben we in opdracht van De Fietsersbond en haar partners de “Ik Val Op!”-campagne ontwikkeld. Onderdeel van deze campagne is een speciale ...

Roorda timmert weer aan de weg.

Wie telefoneert in de auto, of elektronische apparatuur bedient, heeft veel minder aandacht voor de weg. Zelfs als je handsfree belt. Om dit onder de aandacht te brengen is Veilig ...

Roorda wint AgencyTube 2011.

Na de RAB award en de Effie won Roorda Reclamebureau gisteravond de brand channel wedstrijd van YouTube. Met deze competitie daagde YouTube creatieve bureaus uit om een Custom Channel te ontwikkelen dat optimaal ...

Roorda pakt Effie voor Goochem.

Zit je goed vast? Dat is al jaren de rode draad in de campagne die we voeren voor het Ministerie van Infrastructuur en Milieu (voorheen Verkeer en Waterstaat), met Goochem ...

Friesland Bank pakt hoofdprijs.

Friesland Bank is – en we mogen wel zeggen zeer verdiend – uitgeroepen tot (tromgeroffel) Radioadverteerder van het Jaar! Dat gebeurde tijdens de uitreiking van de RAB Awards, de prijzen die ...

Lee Towers en Roorda doen het op hun manier.

Het wordt steeds drukker op de weg. Ook in het Rotterdamse. Reden voorDe Verkeersondernemingom Roorda Reclamebureau in te schakelen. Om een opvallende campagne te ontwikkelen die weggebruikers op een niet ...

Friesland Bank: The Making Of.

De spectaculaire nieuwe TV-commercial voor Friesland Bank met Jort Kelder in een schitterende hoofdrol was productietechnisch op zijn zachtst gezegd geen sinecure. Twee dagen lang werd het Wad in Friesland ...

Opnieuw loftrompet voor Friesland Bank.

Alweer staat onze campagne voor Friesland Bank in de schijnwerpers. Dit keer zelfs in het Financiële Dagblad, dat een uitgebreid artikel wijdt aan het succes van onze campagne waarin Jort Kelder de hoofdrol ...

Nieuw van Roorda: Na-aapje.

Het blijft voor veel ouders lastig om ervoor te zorgen dat hun kinderen zo vaak mogelijk gezond eten en voldoende bewegen. Om ze daarbij ’n handje te helpen ontwikkelden we ...

Fris werk voor VSM.

Voor iedereen die er aan het einde van de dag achterkomt dat de alles verzengende zon iets te goed zijn werk heeft gedaan is er gelukkig Calendulan Zon van VSM, een handige spray ...

Roorda boekt stevig succes voor Friesland Bank.

De campagne die we ontwikkelden voor (de gelukkig nog altijd voor 100% Nederlandse) Friesland Bank legt de mannen uit het noorden bepaald geen windeieren. De bank blijkt landelijk uitermate succesvol ...

Dennis scoort op Facebook.

Sommige ideeën blinken uit door hun eenvoud. Dat geldt zeker voor onze online aktie die we voor Proefdiervrij ontwikkelden. En waarin Dennis natuurlijk weer de hoofdrol speelde.

Roorda Design gaat los voor Aldi.

Aldi Nederland introduceerde onlangs een totaal nieuwe, eigen productlijn met puur Nederlandse producten. En vroeg ons niet alleen het design van alle verpakkingen te ontwikkelen, maar ook dat van de ...

Roorda zoekt dekking.

‘Zoek dekking!’ is de titel van de campagne die Roorda Reclamebureau ontwikkelde voor het Ministerie van Volksgezondheid. De campagne is bedoeld voor iedereen die geen wettelijk verplichte zorgverzekering heeft, ongeveer ...

Roorda en Jort Kelder gaan voor betaalpot.

Onze succesvolle TV- en radio-campagne voor Friesland Bank wordt vervolgd. Dit maal wordt Jort door zijn Friese vrienden uitgenodigd voor een heuse “business lunch”. Die wat anders uitpakt dan Jort ...

Roorda geeft kleur aan de zorg.

Hoe weet je nu of je geschikt bent om in de zorg te werken? Er is in ieder geval 1 vraag die je jezelf kunt stellen: doe je graag iets ...

Roorda aan de Bordeaux.

Voor Bordeaux organiseerden we in december de allereerste Dress & Drinks Party, waarbij op een verrassende manier de koppeling werd gemaakt tussen wijn en mode en zo de vele facetten ...

Roorda zorgt voor veranderingen.

Per 1 januari gaat er een en ander veranderen in de zorg, met name in het basispakket. Sommige zaken worden niet meer vergoed, andere worden vanaf volgend jaar wel vergoed ...

Versuchen Sie das nicht zu Hause!

‘Eerst zien, dan geloven’, dacht de redactie van het Duitse tv-programma Galileo kennelijk, na het zien van onze Val Op!-viral (opdrachtgever: Ministerie van Verkeer en Waterstaat voor de weinigen die ...

Roorda houdt de aandacht vast.

Voor het Ministerie van Infrastructuur en Milieu hebben we de campagne ‘Laat je niet afleiden’ ontwikkeld. In deze campagne willen we automobilisten bewust maken van de risico’s van het bedienen ...