Ook in 2013 halen Roorda en VSM hun kracht weer uit de natuur. En om het jaar gezond af te trappen hebben we de kracht van de natuur verbeeld in een feestelijke vuurwerkparade. ...
Op dinsdag 20 november (Internationale Dag van de Rechten van het Kind) trapt Roorda Reclamebureau de nieuwe campagne voor UNICEF af met een monumentale actie. Rondom de Ziggo Dome in Amsterdam ...
Dat Roorda Reclamebureau een heel effectieve campagne voor de Friesland Bank heeft gemaakt, dat wisten we wel. Nu weet iedereen het. We hebben namelijk een Bronzen Effie gewonnen voor de Een Hollander ontdekt Friesland-campagne. ...
Onder het motto: ‘een goed voorbeeld doet goed volgen’ laat Na-aapje nu ook aan kinderen zien dat het belangrijk is gezond te eten en voldoende te bewegen. Deze campagne, ontwikkeld ...
Fitness is vaak “one size fits all” en alleen voor die mensen die al sterk en strak zijn. En dat terwijl ieder mens en ieder lijf verschillend is en iedereen ...
Op het afgelopen SAN-gala mochten we weer eens het podium op om, samen met onze gewaardeerde klant Friesland Bank, zo’n mooie roestvrijstalen kubus op te halen. De jury kende ons ...
Jort Kelder schittert opnieuw, in de kakelverse (derde) TV-commercial die wij voor Friesland Bank maakten. Waarin een misverstand tussen Friese bankier Wybe en Jort leidt tot de nodige verwikkelingen.
Verkouden zijn is heel vervelend. Maar soms nog vervelender voor je partner, of collega. Gelukkig is er Kaloba. Het kruidengeneesmiddel waarmee je sneller van je verkoudheid af bent. Of hij ...
Voor Maaslander ontwikkelde Roorda een zinnenprikkelend communicatieplatform waarbij de focus ligt op de unieke zachtheid van Maaslander kaas. ‘Maaslander. Zacht als geen ander.’ is het nieuwe thema dat we through-the-line ...
Dat is de missie die Aafje, de zorginstelling uit de regio Rotterdam, heeft gesteld voor haar klanten in de thuiszorg, bewoners in de huizen en gasten van de zorghotels van Aafje. ...
We hebben weer een nieuwe klant mogen verwelkomen: de Combinatie Nederlands Dagblad en Reformatorisch Dagblad, kortweg ND&RD – volgens Adformatie’s kerstrapport de meest gewaardeerde dagbladuitgever van 2011. Roorda is direct voor ND&RD aan de slag gegaan, ...
Batavus, het beroemdste fietsenmerk van Nederland, is terug bij Roorda Reclamebureau. Met de onverbiddellijke opdracht: zet Batavus opnieuw en voorgoed op de kaart als dé autoriteit en marktleider als het ...
Trots zijn we op onze nieuwe klant KLM. En net zo trots op SuperFly, het eerste werk dat wij voor KLM mochten maken. We ontwikkelden zowel de naam, het character ...
Even wat trotse cijfertjes: de Time2makeup app die wij voor Proefdiervrij ontwikkelden, en op 24 april lanceerden, is inmiddels al bijna 30.000 maal gedownload en geloof ons: dat is fors. ...
“Ook McDonalds gaat om, zelfs in het hardste brein gaat het wrikken en sociaal wordt het onwenselijk om het nog te doen.” Aldus Eugène Roorda. In Hart van Nederland laat ...
Op 21 en 22 maart vond de eerste editie van Digital Marketing Live! plaats. Op dit evenement verdedigde creatief directeur Joeri Jansen onze SpinAwards nominatie in de categorie online campagne ...
Voor Proefdiervrij maakte Roorda een campagne die het gebruik van diervriendelijke cosmetica aanmoedigt. Centraal in de campagne staat de Time2makeup app. Die gratis app maakt het mogelijk om met de camera ...
Roorda heeft voor Greenpeace een online campagne ontwikkeld om de strijd tegen overbevissing te steunen. In deze campagne roept Nederland staatssecretaris Bleker op zijn visbeleid aan te passen. Hoe? Geef ...
Samen met de lente is ook het seizoen der prijzenfestivals aangebroken. En Roorda heeft al meteen wat belangrijke ijzers in het vuur. Zo zijn we voor onze UNICEF-campagne genomineerd bij ...
Al onze campagnes draaien om resultaat. En soms is dat resultaat zo mooi dat we er niet over uitgesproken raken. En wij zijn niet de enige: online blijven positieve reacties ...
Voor Proefdiervrij heeft Roorda een commercial met Dennis gemaakt, waarin een vernieuwde ex-proefmuis deze keer het even vernieuwde gedachtegoed van Proefdiervrij uitdraagt.
Als onderdeel van de campagne ‘Een beetje chauffeur laat zich niet afleiden’ ontwikkelden wij voor Veilig Verkeer Nederland de Auto Reply App waarmee het een stuk simpeler wordt om je aandacht bij ...
Voor UNICEF is onze nieuwste campagne van start gegaan: “Kinderarbeid. Dat pikken we niet.” In deze campagne laten we op indringende wijze zien hoe Nederlanders ingrijpen als ze worden geconfronteerd ...