Over Roorda

De kortste weg naar resultaat

Wat doen we

Roorda maakt al 30 jaar spraakmakende campagnes. Wat we in al die jaren hebben geleerd: als je gedrag wilt veranderen gaat het er niet alleen om wat je zegt, maar vooral hoe je het zegt. Daarom gaan creatie en strategie bij ons altijd hand in hand. Samen met gedragswetenschappelijk bureau Tabula Rasa, maken we concepten die je raken, aan het lachen maken, of een spiegel voorhouden. En het allerbelangrijkst: die werken.

Onze kracht

We zijn gespecialiseerd in het creëren van fenomenen. In de vorm van iconische merken en campagnethema’s die mensen in beweging brengen. Zoals BOB, MONO en NIX18. Daarmee maken we gewenst gedrag vanzelfsprekend.

Onze mensen

Lisanne Wintgens

• Account Manager
Lisanne Wintgens

Aukje van Nuland

• Account Manager
Aukje van Nuland

Onno de Vent

• Project -/ Traffic Manager
Onno de Vent

Raldo Loijens

• Strateeg
Raldo Loijens

Rosalie Sentse

• Traffic Manager
Rosalie Sentse

Betty van den Berg

• Facilitair Medewerkster
Betty van den Berg

Gabriella Riem

• Facilitair Medewerkster
Gabriella Riem

Dude

• Smell Director
Dude