Roorda daagt ouders uit creatief te zijn.

Voor de volgende fase van de NIX campagne besloten we onze creativiteit te gebruiken om ouders van jonge kinderen te inspireren. In 3 nieuwe films zien zij hoe andere ouders ...

Roorda schrijft geschiedenis in teer.

Binnen roken is smerig. Overal. Dus ook in kleine café’s. Tot nu toe ontsprongen zij de dans, maar nu is het ook daar echt afgelopen. Een vervelende boodschap. Voor een ...

Roorda wint de Zilveren Esprix voor NIX.

Normaal schrijven we zelf altijd de weloverwogen, intelligente, spitsvondige, en geniale teksten bij Roorda. Maar voor deze keer laten we die eer graag aan de Esprix-jury: “Gedragsverandering omtrent alcoholconsumptie lijkt doorgaans ...

VanAnaarBeter kiest Roorda.

Zelf wilden ze blijkbaar ook verbetering, dus koos de overheid er na een aanbesteding voor om Roorda de nieuwe VanAnaarBeter-campagnes te laten maken. Wij zijn er ontzettend blij mee. Niet ...

Roorda helpt Aafje, Aafje helpt thuis.

Thuiszorg instelling Aafje uit Rotterdam denkt aan haar klanten. Altijd. Dus ook nu er zoveel te doen is rond de veranderingen in de zorg. Of beter gezegd, júist nu er ...

Roorda laat influencers 18 jarigen influencen.

Dat 18 jarigen moeilijk te beïnvloeden zijn is geen geheim. Daarom pakten we deze ongrijpbare groep voor de nieuwe donorcampagne aan via populaire influencers. Voorafgaand aan het creatieve proces testten we ...

Noem het maar NIX.

We waren bij Roorda al een tijdje overtuigd dat onze NIX18 campagne een positief effect op het gedrag en de houding van de doelgroep zou hebben. En nu blijkt dat ...

And the SpinAwards nominees are…

Het harde werken van afgelopen jaar is niet onopgemerkt gebleven. In ieder geval niet door het bestuur van de SpinAwards. Roorda zit erbij. De campagne van het Ministerie VWS & ...

Een account waar je mee thuis kunt komen.

Eigenlijk zat ‘ie er ook wel een beetje aan te komen: BOB. Terug bij Roorda. Het bureau dat 10 jaar geleden al serieuze resultaten voor hem boekte. Wij zijn blij ...

NIX nieuws.

Het gaat goed met NIX18. Na ruim een jaar campagne voeren is Nederland bekend met NIX18, weet men waar het voor staat, vindt men NIX  normaal en handelen ouders en ...

Roorda. Gereserveerd voor D-reizen.

Bij Roorda houden we niet van vakantie. Wij houden van werken. Wat niet wil zeggen dat we geen idee hebben wat vakantiegangers belangrijk vinden: de zekerheid van het mooiste plekje ...

Meer Nederlanders zeggen JA.

In 2014 bedacht Roorda het Donorjournaal als eerste online live-uitzending via het Google Display Netwerk. We bedachten en maakten de content voor het journaal, we produceerden het en we stelden ...

Afspraak = Afspraak.

2014 was alweer het tweede jaar voor onze campagne van NIX. Een jaar waarin grote stappen zijn gemaakt in zowel houding en gedrag. Steeds meer ouders maken de afspraak van ...

Jongeren vinden het al snel nix.

Jongeren. Niet de makkelijkste doelgroep. Vooral niet als je begrip van ze wil voor de beperkingen die je ze oplegt. Niet roken en niet drinken voor je 18e doe je ...

VakantieXperts kiezen voor reclameXperts

Vakantie. Bijna een vies woord bij Roorda. Dat wil niet zeggen dat er helemaal geen mensen bij ons werken die er verstand van hebben. Dus kwamen we met een mooie ...

De zorg verandert, Roorda verandert mee.

Per 1 Januari 2015 is de zorg in Nederland anders georganiseerd. Aan Roorda de schone taak om deze veranderingen eens helder uit te leggen. En laat dat nou net onze ...

Roorda wil de Waarheid op Tafel.

Als er íets hot is vandaag, dan is het wel eten en drinken. Iedereen wil weten waar het vandaan komt, hoe het wordt gemaakt en wat er in zit. Eten ...

Roorda geeft om je oren.

Ook Roordianen bezoeken concerten of wagen wel eens een dansje in een club. Zo staat Joeri Jansen geregeld met zijn dochters bij Kanye West en Beyoncé, kan reggae niet hard ...

‘Ben jij al donor?’

Als ons gevraagd wordt om campagne te voeren voor meer donorregistraties is ons antwoord heel simpel: JA. En dan halen we ook alles uit de kast. Dus verzorgden we niet ...

Roorda daagt D-reizen uit.

Als je echt zo zeker weet dat je de goedkoopste bent voor vliegtickets, zit er maar één ding op, vonden wij. Put your Persoonlijke Reisassistenten where your mouth is. Dus ...

Roorda gaat los.

Zelfredzaamheid is niet alleen voor de klanten van Univé een groot goed. Zelf houden we ook wel van een beetje losgaan. Daarom hebben we voor de nieuwe woonverzekeringen campagne van ...