Roorda op Digital Marketing Live!

Op 21 en 22 maart vond de eerste editie van Digital Marketing Live! plaats. Op dit evenement verdedigde creatief directeur Joeri Jansen onze SpinAwards nominatie in de categorie online campagne ...

Roorda gaat voor proefdiervrije cosmetica.

Voor Proefdiervrij maakte Roorda een campagne die het gebruik van diervriendelijke cosmetica aanmoedigt. Centraal in de campagne staat de Time2makeup app. Die gratis app maakt het mogelijk om met de camera ...

Roorda geeft vissen een stem.

Roorda heeft voor Greenpeace een online campagne ontwikkeld om de strijd tegen overbevissing te steunen. In deze campagne roept Nederland staatssecretaris Bleker op zijn visbeleid aan te passen. Hoe? Geef ...

Roorda ruikt kansen bij SAN en SpinAwards.

Samen met de lente is ook het seizoen der prijzenfestivals aangebroken. En Roorda heeft al meteen wat belangrijke ijzers in het vuur. Zo zijn we voor onze UNICEF-campagne genomineerd bij ...

Een campagne met een staartje.

Voor Proefdiervrij heeft Roorda een commercial met Dennis gemaakt, waarin een vernieuwde ex-proefmuis deze keer het even vernieuwde gedachtegoed van Proefdiervrij uitdraagt.

Roorda laat zich niet afleiden.

Als onderdeel van de campagne ‘Een beetje chauffeur laat zich niet afleiden’ ontwikkelden wij voor Veilig Verkeer Nederland de Auto Reply App waarmee het een stuk simpeler wordt om je aandacht bij ...

Roorda pikt het niet.

Voor UNICEF is onze nieuwste campagne van start gegaan: “Kinderarbeid. Dat pikken we niet.” In deze campagne laten we op indringende wijze zien hoe Nederlanders ingrijpen als ze worden geconfronteerd ...

Roorda gaat voor Gouden Loeki.

Onze commercial “Wadlopen” met Jort Kelder voor Friesland Bank heeft de halve finale van de Gouden Loeki-verkiezing bereikt! In december gaan in totaal 36 TV-commercials strijden om ‘n plaats in ...

Roorda valt op.

Om het belang van goede fietsverlichting te onderstrepen hebben we in opdracht van De Fietsersbond en haar partners de “Ik Val Op!”-campagne ontwikkeld. Onderdeel van deze campagne is een speciale ...

Roorda timmert weer aan de weg.

Wie telefoneert in de auto, of elektronische apparatuur bedient, heeft veel minder aandacht voor de weg. Zelfs als je handsfree belt. Om dit onder de aandacht te brengen is Veilig ...

Roorda wint AgencyTube 2011.

Na de RAB award en de Effie won Roorda Reclamebureau gisteravond de brand channel wedstrijd van YouTube. Met deze competitie daagde YouTube creatieve bureaus uit om een Custom Channel te ontwikkelen dat optimaal ...

Roorda pakt Effie voor Goochem.

Zit je goed vast? Dat is al jaren de rode draad in de campagne die we voeren voor het Ministerie van Infrastructuur en Milieu (voorheen Verkeer en Waterstaat), met Goochem ...

Friesland Bank pakt hoofdprijs.

Friesland Bank is – en we mogen wel zeggen zeer verdiend – uitgeroepen tot (tromgeroffel) Radioadverteerder van het Jaar! Dat gebeurde tijdens de uitreiking van de RAB Awards, de prijzen die ...

Lee Towers en Roorda doen het op hun manier.

Het wordt steeds drukker op de weg. Ook in het Rotterdamse. Reden voorDe Verkeersondernemingom Roorda Reclamebureau in te schakelen. Om een opvallende campagne te ontwikkelen die weggebruikers op een niet ...

Friesland Bank: The Making Of.

De spectaculaire nieuwe TV-commercial voor Friesland Bank met Jort Kelder in een schitterende hoofdrol was productietechnisch op zijn zachtst gezegd geen sinecure. Twee dagen lang werd het Wad in Friesland ...

Opnieuw loftrompet voor Friesland Bank.

Alweer staat onze campagne voor Friesland Bank in de schijnwerpers. Dit keer zelfs in het Financiële Dagblad, dat een uitgebreid artikel wijdt aan het succes van onze campagne waarin Jort Kelder de hoofdrol ...

Nieuw van Roorda: Na-aapje.

Het blijft voor veel ouders lastig om ervoor te zorgen dat hun kinderen zo vaak mogelijk gezond eten en voldoende bewegen. Om ze daarbij ’n handje te helpen ontwikkelden we ...

Fris werk voor VSM.

Voor iedereen die er aan het einde van de dag achterkomt dat de alles verzengende zon iets te goed zijn werk heeft gedaan is er gelukkig Calendulan Zon van VSM, een handige spray ...

Roorda boekt stevig succes voor Friesland Bank.

De campagne die we ontwikkelden voor (de gelukkig nog altijd voor 100% Nederlandse) Friesland Bank legt de mannen uit het noorden bepaald geen windeieren. De bank blijkt landelijk uitermate succesvol ...

Dennis scoort op Facebook.

Sommige ideeën blinken uit door hun eenvoud. Dat geldt zeker voor onze online aktie die we voor Proefdiervrij ontwikkelden. En waarin Dennis natuurlijk weer de hoofdrol speelde.

Roorda Design gaat los voor Aldi.

Aldi Nederland introduceerde onlangs een totaal nieuwe, eigen productlijn met puur Nederlandse producten. En vroeg ons niet alleen het design van alle verpakkingen te ontwikkelen, maar ook dat van de ...

Roorda zoekt dekking.

‘Zoek dekking!’ is de titel van de campagne die Roorda Reclamebureau ontwikkelde voor het Ministerie van Volksgezondheid. De campagne is bedoeld voor iedereen die geen wettelijk verplichte zorgverzekering heeft, ongeveer ...

Roorda en Jort Kelder gaan voor betaalpot.

Onze succesvolle TV- en radio-campagne voor Friesland Bank wordt vervolgd. Dit maal wordt Jort door zijn Friese vrienden uitgenodigd voor een heuse “business lunch”. Die wat anders uitpakt dan Jort ...