Roorda zet bussen in tegen hpv

Haal zo snel mogelijk de eerste prik tegen het Humaan papillomavirus (HPV). Dat is de boodschap van de ‘Mis ‘m niet’ campagne die deze week van start ging.  Om zoveel mogelijk ...

Roorda rijdt Rustááágh!!

Via posters en social media roept  Tom Beugelsdijk Den Haag op Rustááágh te rijden en informeert hij inwoners over de nieuwe snelheids-informatie displays (SID’s). Deze nieuwe interactieve borden geven verkeersdeelnemers ...

Roorda verspreidt kennis via quiz

Jongvolwassenen die zich tegen HPV willen beschermen, kunnen via www.hpvafspraak.nl een afspraak plannen bij de GGD. Helaas is deze doelgroep niet of nauwelijks bekend met HPV en de grote kans op besmetting. ...

Roorda wijst de weg

We hebben allemaal met belastingzaken te maken. Maar dat betekent niet dat het allemaal vanzelf gaat. Dan is het fijn om te weten dat er een dienst bestaat die je ...

Samen verder tegen corona

Nederland is in een nieuwe fase beland waarin we samenleven met het virus. Corona is er en zal onder ons blijven. Om de impact van het virus zo klein mogelijk ...

Roorda geeft Menzis leefkracht

Ieder mens streeft naar meer leefkracht. Op ieder moment in het leven. Menzis biedt haar verzekerden met zorgverzekeringen en extra diensten hulp hierbij. Bijvoorbeeld via de SamenGezond app of met ...

Roorda Nie Appen

Mensen realiseren zich vaak niet dat dagelijkse berichtjes zoals ‘Ben je al onderweg?’ voor onveilige situaties kunnen zorgen voor hun geliefden, vrienden of collega’s. In de campagne laten we zien ...

Roorda maakt morgen mee

In de samenleving van nu zijn mensen op zoek naar houvast. Een grote groep mensen maakt zich zorgen. Over hun eigen toekomst en dat van hun geliefden, over onze maatschappij, ...

Roorda geeft Erik Scherder hoofdrol

In de nieuwe campagne ‘NIX18 = niet voor niks’ verschijnt professor en hersenwetenschapper Erik Scherder in het brein van de ouders op een moment dat ze zich even niet door ...

Roorda brengt derdehands rook aan het licht

Ook als ouders buiten roken, komen kinderen in aanraking met de schadelijke stoffen in sigaretten. Voor Ministerie van VWS ontwikkelden we een mini-docu over dit fenomeen genaamd ‘derdehands rook’. De ...

Roorda doet weer aangifte

Het is weer bijna 1 mei. Tijd voor de jaarlijkse belastingaangifte. Een moment om even stil te staan bij de veranderingen van het afgelopen jaar. Een moment van aandacht, waarop de ...

Roorda strijdt tegen 6 soorten kanker

Behalve meisjes ontvangen nu ook jongens een uitnodiging voor een vaccinatie tegen HPV-kanker. Omdat het vaccin het beste werkt voordat iemand in aanraking komt met het virus, gaat de vaccinatieleeftijd ...

Roorda zegt: hey, het is okè

Minder ziekteverzuim, betrokken medewerkers en vooral veel blije gezichten. Een open bedrijfscultuur waarin aandacht is voor psychische klachten levert verschillende voordelen op. Toch heerst er binnen veel bedrijven nog steeds ...

Roorda maakt pijlsnelle booster campagne

Met deze pijlsnelle campagne motiveren we Nederlanders zo snel mogelijk hun booster te halen. Roorda trok alle kleuren uit de kast om het percentage omhoog te krijgen. Doen je ogen ...

Roorda viert de feestdagen Dranquilo

Steeds meer mensen slaan een rondje over. En dat is goed nieuws want de ambities van het Nationaal Preventie akkoord zijn niet mis: een grote afname in het aantal problematische ...

Roorda doet alsof ze op ’t werk zijn

Om de verspreiding van corona zoveel mogelijk te voorkomen, was thuiswerken het afgelopen jaar essentieel. Daar zaten best wat positieve kanten aan, maar bracht ook zeker de nodige uitdagingen met ...

Roorda en Glen Faria schenken niks deze kerst

In ‘FF NIKS’ zingt Glen liefdevol hoe hij zijn zoon Jaïr 17 jaar lang zag opgroeien. Zijn zoon is ouder geworden voor zijn 18e verjaardag schenkt hij nog even geen champagne ...

Roorda steelt de show voor nix

Hoe show jij je ID? Schiet je ‘m uit je pasjeshouder? Tover je ‘m razendsnel uit je broekzak? Of laat je ‘m gewoon zien? Met deze campagne motiveren we jongeren ...

Roorda en Goldband houden het hoofd koel

Nu alle kroegen en terrassen weer open zijn houdt BOB het hoofd koel en brengt iedereen weer veilig thuis. Om feestgangers eraan te herinneren dat in het verkeer BOB de ...

Roorda maakt wensen en grenzen bespreekbaar

Om jongeren te motiveren hun seksuele wensen en grenzen bespreekbaar te maken lanceren ministerie van VWS en Sense de campagne “Zin? Lekker? Fijn? Door samen het gesprek te voeren over ...

Roorda maakt het verschil voor YACHT

In een wereld waarin verandering de enige constante is, zijn er professionals nodig die zaken echt in beweging krijgen en verandering realiseren. Dat is precies wat Yacht belooft: professionals en organisaties die ...