Als iedereen om je heen alleen een perfect plaatje laat zien, kan het voelen alsof je de enige bent die zich weleens gestrest of somber voelt. Om jongeren te laten ...
Haal zo snel mogelijk de eerste prik tegen het Humaan papillomavirus (HPV). Dat is de boodschap van de ‘Mis ‘m niet’ campagne die deze week van start ging.
Om zoveel mogelijk ...
Via posters en social media roept Tom Beugelsdijk Den Haag op Rustááágh te rijden en informeert hij inwoners over de nieuwe snelheids-informatie displays (SID’s). Deze nieuwe interactieve borden geven verkeersdeelnemers ...
Op 15 maart zijn er weer Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen. In de campagnefilm gaan we het hele land door en zien we mensen als de Rotterdamse Poetsqueen, de Amersfoortse brugwachter ...
Jongvolwassenen die zich tegen HPV willen beschermen, kunnen via www.hpvafspraak.nl een afspraak plannen bij de GGD. Helaas is deze doelgroep niet of nauwelijks bekend met HPV en de grote kans op besmetting. ...
We hebben allemaal met belastingzaken te maken. Maar dat betekent niet dat het allemaal vanzelf gaat. Dan is het fijn om te weten dat er een dienst bestaat die je ...
Nederland is in een nieuwe fase beland waarin we samenleven met het virus. Corona is er en zal onder ons blijven. Om de impact van het virus zo klein mogelijk ...
Ieder mens streeft naar meer leefkracht. Op ieder moment in het leven. Menzis biedt haar verzekerden met zorgverzekeringen en extra diensten hulp hierbij. Bijvoorbeeld via de SamenGezond app of met ...
Mensen realiseren zich vaak niet dat dagelijkse berichtjes zoals ‘Ben je al onderweg?’ voor onveilige situaties kunnen zorgen voor hun geliefden, vrienden of collega’s. In de campagne laten we zien ...
In de samenleving van nu zijn mensen op zoek naar houvast. Een grote groep mensen maakt zich zorgen. Over hun eigen toekomst en dat van hun geliefden, over onze maatschappij, ...
In de nieuwe campagne ‘NIX18 = niet voor niks’ verschijnt professor en hersenwetenschapper Erik Scherder in het brein van de ouders op een moment dat ze zich even niet door ...
Slechts een op de zeven Nederlanders weet dat de koelkast het meest energieslurpende apparaat in huis is. Door het inleveren van hun oude koelkast kunnen Nederlanders in theorie 400.000 ton ...
Ook als ouders buiten roken, komen kinderen in aanraking met de schadelijke stoffen in sigaretten. Voor Ministerie van VWS ontwikkelden we een mini-docu over dit fenomeen genaamd ‘derdehands rook’. De ...
Het is weer bijna 1 mei. Tijd voor de jaarlijkse belastingaangifte. Een moment om even stil te staan bij de veranderingen van het afgelopen jaar. Een moment van aandacht, waarop de ...
Behalve meisjes ontvangen nu ook jongens een uitnodiging voor een vaccinatie tegen HPV-kanker. Omdat het vaccin het beste werkt voordat iemand in aanraking komt met het virus, gaat de vaccinatieleeftijd ...
Minder ziekteverzuim, betrokken medewerkers en vooral veel blije gezichten. Een open bedrijfscultuur waarin aandacht is voor psychische klachten levert verschillende voordelen op. Toch heerst er binnen veel bedrijven nog steeds ...
Met deze pijlsnelle campagne motiveren we Nederlanders zo snel mogelijk hun booster te halen. Roorda trok alle kleuren uit de kast om het percentage omhoog te krijgen. Doen je ogen ...
Steeds meer mensen slaan een rondje over. En dat is goed nieuws want de ambities van het Nationaal Preventie akkoord zijn niet mis: een grote afname in het aantal problematische ...
Om de verspreiding van corona zoveel mogelijk te voorkomen, was thuiswerken het afgelopen jaar essentieel. Daar zaten best wat positieve kanten aan, maar bracht ook zeker de nodige uitdagingen met ...
In ‘FF NIKS’ zingt Glen liefdevol hoe hij zijn zoon Jaïr 17 jaar lang zag opgroeien. Zijn zoon is ouder geworden voor zijn 18e verjaardag schenkt hij nog even geen champagne ...
Hoe show jij je ID? Schiet je ‘m uit je pasjeshouder? Tover je ‘m razendsnel uit je broekzak? Of laat je ‘m gewoon zien? Met deze campagne motiveren we jongeren ...
Nu alle kroegen en terrassen weer open zijn houdt BOB het hoofd koel en brengt iedereen weer veilig thuis. Om feestgangers eraan te herinneren dat in het verkeer BOB de ...
Om jongeren te motiveren hun seksuele wensen en grenzen bespreekbaar te maken lanceren ministerie van VWS en Sense de campagne “Zin? Lekker? Fijn? Door samen het gesprek te voeren over ...
In een wereld waarin verandering de enige constante is, zijn er professionals nodig die zaken echt in beweging krijgen en verandering realiseren. Dat is precies wat Yacht belooft: professionals en organisaties die ...