Jorn Slotboom heeft o.a. meegewerkt aan:

Roorda geeft Tempo-Team een nieuw smoel

Volgens Tempo Team moet je werk minstens zo leuk zijn als de rest van je leven. Werk is geen to-do lijstje dat je elke dag met tegenzin afstreept. Werk is ...

Roorda helpt beginnende ondernemers

We zijn begonnen! Onze eerste campagne voor de Belastingdienst is een feit en helpt beginnende ondernemers beginnersfouten te voorkomen. In de eerste drie jaar maken ondernemers/zzp-ers de meeste fouten met aangiftes ...

Roorda trakteert op NIX

Als ouder van een puber spendeer je steeds minder momenten met je dochter of zoon. Toch blijven deze momenten ontzettend belangrijk om het bijvoorbeeld even over NIX te hebben. NIX18 wil ...

Roorda helpt Tempo-Team aan vaste banen

Voor tijdelijke krachten ga je natuurlijk naar Tempo-Team. Dat is niks nieuws. Maar ook als je vast personeel zoekt kun je de werving & selectie met een gerust hart aan ...

Roorda haalt het acht uur journaal

Onze billboards langs de snelweg zijn u vast niet ontgaan. Mocht u toch nog hardnekkig aan het appen zijn bij het passeren van ons werk, kijk dan even naar het acht uur journaal ...

Van A naar Beter, via Roorda

Van A naar Beter probeert mensen zo goed mogelijk te informeren over aanstaande wegwerkzaamheden. Zo voorkom je grote vertraging. Maar dan moeten mensen niet vergeten om op de site te ...

Roorda vecht voor een Bijbaan

Hoeveel uur mag je werken? Hoelang mag je pauze houden? Wat is het minimumloon? Veel tieners weten geen antwoord op deze vragen wanneer zij aan een bijbaantje beginnen. Hoog tijd ...

Roorda brengt MBO studenten met het OV

Tijden veranderen. De OV-jaarkaart heet nu een ‘studentenreisproduct’ en binnenkort mogen MBO studenten die jonger zijn dan 18 jaar hier ook gebruik van maken. Zij kunnen dus gratis met het ...

Roorda helpt studenten zonder plan

Scholieren hebben in hun eindexamenjaar al genoeg aan hun hoofd. Roorda helpt ze daarom bij het maken van een gedegen plan voor de selectie en inschrijving voor hun vervolgopleiding. Dat doen we ...

Goed gedrag moet je belonen.

Gedragsverandering begint met het goede voorbeeld geven. Of nog mooier: het goede voorbeeld belonen. Dat is precies wat de Fietsmodus doet. Jongeren die offline zijn op hun fiets worden met ...

Waterpret bij Roorda

Een van de taken van Waternet is zorgen dat iedere Amsterdammer drinkwater krijgt. Dat doen ze al een tijdje. Maar wat er gaat veranderen is dat iedereen zonder eigen watermeter ...

Stage lopen via Roorda

De nieuwe campagne staat in de steigers. Met als insteek: MBO studenten komen niet alleen om te leren, maar ook om je bedrijf te vernieuwen. Als eerste wapenfeit leverde Roorda ...

Roorda deelt geen peuken

Voorkomen is beter dan genezen. Zeker wat roken betreft. Want wie niet met roken begint, hoeft er ook niet mee te stoppen. En dat scheelt niet alleen een hoop moeite, ...

Roorda geeft veilig werken een gezicht

Veiligheid op de werkvloer is belangrijk. Zeker voor bedrijven met risicovolle werkomstandigheden. Want je kan allerlei veiligheidsmaatregelen treffen zoals, brandalarmen, brandblussers en sprinklers, maar uiteindelijk zijn het de werknemers die ...

Don’t catch ‘em all

Pokémon Go is groot. Heel groot. En ook bij Roorda zijn we gek op het vangen van deze digitale beesten. Waar we minder gek op zijn is het vangen van ...

Geen zomer zonder BOB

De zomer van 2016 biedt weer allerlei gelegenheden tot gezelligheid. Daarom zorgden we voor de nodige reminders om niet beschonken achter het stuur te kruipen. Roorda is natuurlijk vóór feestjes, ...

Roorda gaat over de tong

Hoe vind je de Last Minute die het beste bij je past? Dat is best lastig. Daarom bedacht Roorda, speciaal voor VakantieXperts, de Last Minute Proeverij. Zo konden klanten van ...

Roorda <3 taal

Roorda mocht een nieuw online platform ontwikkelen, waarop alle organisaties en stichtingen die zich inzetten tegen laaggeletterdheid informatie kunnen delen. Ook het logo van Tel Mee Met Taal is door ...

Weer NIX.

Na een SAN Accent en Zilveren Esprix heeft Roorda Reclamebureau nu ook de felbegeerde Zilveren Effie in de wacht gesleept voor NIX18. De NIX18 campagne is hiermee de meest effectieve overheidscampagne van het ...

Roorda trekt de stekker eruit.

Roorda Reclamebureau wordt steeds socialer. Meer dan de helft van onze campagnes hebben een online en social component. En daar zijn we trots op. Toch vragen we ons steeds vaker ...

Roorda neemt afscheid van Roorda.

Roorda verwelkomt niet alleen een paar mooie nieuwe klanten. We nemen ook wel eens afscheid. In dit geval van ons eigen gezicht. We hebben namelijk een hele nieuwe smoel voor ...

Roorda schrijft geschiedenis in teer.

Binnen roken is smerig. Overal. Dus ook in kleine café’s. Tot nu toe ontsprongen zij de dans, maar nu is het ook daar echt afgelopen. Een vervelende boodschap. Voor een ...