Blog

Waarom 'brainrot' je aandacht grijpt, maar je boodschap sloopt

Steeds meer merken springen op de trend van ‘brainrot’, hyperactieve content die direct je aandacht opeist.

Ibi Baggerman, één van onze strategen, schreef samen met Laura de Jong – stagiaire bij Strategie – een stuk over waarom deze vorm van snelle, chaotische content zo aantrekkelijk is voor kijkers. Aan de hand van voorbeelden onderzoeken en beschrijven zij welke onderliggende mechanismen hieraan bijdragen, en welke vragen dit oproept voor communicatie en merkstrategie.

Lees het volledige artikel op de Adformatie
  • Cases
  • Werk
  • Over ons
  • Pers
  • Contact
  • Vacatures
  • Tabula Rasa
info@roorda.nl Gillis van Ledenberchstraat 108, 1052 VK Amsterdam

Roorda werkt samen met Tabula Rasa. Je vindt ons op Gillis van Ledenberchstraat 108 in Amsterdam.

Contact

Bel met Hans Bauman op 020-664 88 11, of mail hans.bauman@roorda.nl

Of vind ons op

Informatie

  • Cases
  • Werk
  • Over ons
  • Pers
  • Contact
  • Vacatures
  • Tabula Rasa
© Roorda Reclamebureau Amsterdam 2025 Jobs Privacy Policy Cookies