Gedragsverandering

Black Friday, het is zoeken naar merken met ballen

Floor Busch, strateeg bij Roorda vraagt zich af
waar de dappere merken zijn gebleven.

24 NOVEMBER 2022. GASTBLOG ADFORMATIE

Lees het volledige artikel op adformatie

Reclame maken gaat verder dan je merk of product promoten. Steeds duidelijker wordt dat reclame een onderdeel is van een uitgebreid marketing-communicatiebeleid, waarbij alles draait om imago.

Wat past er bij je, wie wil je zijn en wat wil je uitstralen? Doe je mee met Black Friday (van bol.com tot HEMA), neem je er actief stelling tegen (Dille & Kamille), sluit je je aan bij een tegengeluid (Intratuin) kies je om niet mee te doen (H&M)? En sponsor je het Nederlands Elftal tijdens de WK (Albert Heijn), sponsor je het WK zonder er reclame voor te maken (ING), probeer je een tegengeluid te laten horen (KNVB met de ‘one love’ armbanden) of kies je om niet mee te doen (Lidl)?...

  • Cases
  • Werk
  • Over ons
  • Pers
  • Contact
  • Vacatures
  • Tabula Rasa
info@roorda.nl Gillis van Ledenberchstraat 108, 1052 VK Amsterdam

Roorda werkt samen met Tabula Rasa. Je vindt ons op Gillis van Ledenberchstraat 108 in Amsterdam.

Contact

Bel met Hans Bauman op 020-664 88 11, of mail hans.bauman@roorda.nl

Of vind ons op

Informatie

  • Cases
  • Werk
  • Over ons
  • Pers
  • Contact
  • Vacatures
  • Tabula Rasa
© Roorda Reclamebureau Amsterdam 2025 Jobs Privacy Policy Cookies