Blog

Het succes van B&B Vol Liefde-inhakers door merken

Veel merken doen een poging om mee te liften op de populariteit van de realityshow B&B Vol Liefde. Op social media-kanalen van o.a. Bol, Albert Heijn en TUI, verschenen quotes en grapjes over deelnemers.

EditieNL interviewde Joeri Jansen, creatief directeur bij Roorda Reclamebureau, over wat het programma zo geschikt maakt voor reclame.

"Het geniale van dit programma is dat het gewone mensen zijn. Ze zijn heel benaderbaar, dus mensen kunnen zich ermee identificeren", aldus Joeri Jansen. "Vroeger had je het 'girl next door'-concept, nu heb je 'Joop next door.'"

Lees het volledige artikel op rtl.nl
Video poster: EditieNL B&B Vol liefde - Joeri
Bekijk Video
Om deze video te bekijken heb je meer cookies nodig.

"Of het nou Prinsjesdag is of het WK, je moet ervoor zorgen dat je bij het gesprek van de dag betrokken wordt", legt hij uit.

Merken met een ‘normale uitstraling’, zoals Hema en Bol.com, profiteren hier volgens Jansen het meest van. "Het enige probleem is dat je niet altijd goed weet wat voor mensen het zijn. Daar moet je toch een beetje mee oppassen."

  • Cases
  • Werk
  • Over ons
  • Pers
  • Contact
  • Vacatures
  • Tabula Rasa
info@roorda.nl Gillis van Ledenberchstraat 108, 1052 VK Amsterdam

Roorda werkt samen met Tabula Rasa. Je vindt ons op Gillis van Ledenberchstraat 108 in Amsterdam.

Contact

Bel met Hans Bauman op 020-664 88 11, of mail hans.bauman@roorda.nl

Of vind ons op

Informatie

  • Cases
  • Werk
  • Over ons
  • Pers
  • Contact
  • Vacatures
  • Tabula Rasa
© Roorda Reclamebureau Amsterdam 2025 Jobs Privacy Policy Cookies