Als ons gevraagd wordt om campagne te voeren voor meer donorregistraties is ons antwoord heel simpel: JA. En dan halen we ook alles uit de kast. Dus verzorgden we niet alleen de TV-commercial, radiocommercials en online campagne, maar stelden we ons hele hebben en houwen ter beschikking.
Tijdens de Donorweek van 13 t/m 17 oktober vindt de uitzending van het DonorJournaal, gepresenteerd door Dennis Weening, plaats vanuit het Roorda pand. De hele creatieve afdeling verzorgde de content voor het Donorjournaal en deed de eindredactie. Onderdeel van dit DonorJournaal zijn de reporter items van het Ja-Team, BN’ers die door heel Nederland op jacht gaan naar JA’s. En tijdens de uitzending zit er een compleet BN’er-belteam paraat dat collega-BN’ers overvalt met de vraag: “Ben jij al Donor?”
Met de dagelijkse live-uitzending van 13 tot 17 oktober via Youtube, Jaofnee.nl en Viva.nl, hebben we een ware primeur. Met elke view via voornoemde platforms, of één van de banners, worden bezoekers geretarget met de boodschap: registreer je binnen 2 minuten met je DigiD. En als gewaardeerde lezer van dit stuk ontkom je er natuurlijk ook niet aan: registreer je daarom nu als donor op JaofNee.nl , want er zijn helaas nog steeds te weinig orgaandonoren. En tot slot, laat vooral aan je vrienden en familie weten dat je donor bent, door deze JA-vatar op je Facebook of Twitter te plaatsen. Dankjewel!
- Gedragsverandering strategie Tabula Rasa ‘Bert Pol’
- Online Productie Just
- Techniek Quadia
- Media OMD