g’woon een goed verhaal

Retail. Wij van Roorda zijn er gek op. Dus als 13 retailformules gezamenlijk één huismerk willen introduceren heeft Roorda dé oplossing.

Superunie is de inkooporganisatie van 13 retailformules waaronder Spar, Coop, DekaMarkt, Dirk van den Broek, Hoogvliet, Plus en Vomar. Om meer inkoopvoordeel en communicatiekracht te creëren besloot Superunie om de private labels van de verschillende formules terug te brengen tot één sterk private brand.

Een ambitieus plan, want hoe bouw je een sterk huismerk dat meer dan één huis heeft? Het nieuwe merk moet zich thuis voelen bij uiteenlopende supermarkten en kan niet kapitaliseren op de communicatiekracht van de retailers zelf. Aan Roorda de opdracht om een sterk nieuw merk te introduceren dat met één krachtige beweging de harten verovert van heel Nederland.

Meer cases

reclame g’woon een goed verhaal

gwoon 

reclame Afscheid van een icoon

vanAnaarBeter 

reclame Case 15 jaar BOB: Roorda geeft een rondje

15 jaar BOB 

reclame Druk maken om niks

D-reizen 

reclame Bont voor dieren

Bont voor Dieren 

reclame Peukie? Nou nee!

Peukie? 

reclame Case Rookvrije Horeca: recht tussen de longen

Rookvrije Horeca 

reclame Case NIX18: nix is voor altijd

NIX18 

reclame Case 18 jarigen: geen traditioneel middel te bekennen

18 jarigen 

reclame Case Proefdiervrij: de slimme cosmetica App

Proefdiervrij 

reclame Case Friesland Bank: hoe het heurt

Friesland Bank 

reclame Case Unicef: over kinderen en arbeid

Unicef 

reclame Case Donorjournaal: nieuwer dan nieuw

Donorjournaal