De campagne die we ontwikkelden voor (de gelukkig nog altijd voor 100% Nederlandse) Friesland Bank legt de mannen uit het noorden bepaald geen windeieren. De bank blijkt landelijk uitermate succesvol met de campagne waarin Jort Kelder samen met Friese bankman Wybe de hoofdrol speelt.
Dit jaar heeft de bank mede dankzij onze campagne al meer dan ‘n half miljard euro aan spaargeld opgehaald, en dat is meer dan in heel 2010. Bovendien zijn zowel de merkbekendheid als de koopintentie (mensen die aangeven ‘n product van Friesland Bank te willen afnemen) fors gestegen. Cijfers en resultaten die we niet uit onze eigen mouw schudden, maar door Kees Beuving zelf, voorzitter van de Raad van Bestuur, afgelopen week bekend werden gemaakt. Een verslag van de bijeenkomst waarop hij dit deed leest u hier. Het mag duidelijk zijn dat we meer dan trots zijn op de resultaten die we samen met Friesland Bank (met wie we al jaren ‘n voortreffelijke relatie onderhouden) hebben geboekt. En we zijn extra gemotiveerd om dit succes te consolideren en verder uit te bouwen in de tweede helft van 2011. Hou ons dus maar vooral ook Friesland Bank de komende tijd extra in de gaten.