Tom van der Veldt heeft o.a. meegewerkt aan:

Roorda zegt Hey (het is oke)

Bijna één op de twee Nederlanders krijgt op een bepaald moment te maken met psychische klachten. Om familie en vrienden te stimuleren het gesprek daarover aan te gaan, komt Roorda voor ...

Roorda gaat voor puur

Met ‘PUUR’ lanceert de Rijksoverheid voor het eerst in tien jaar weer een landelijke campagne om te stoppen met roken. De campagne is een afspraak in het Nationaal Preventieakkoord, dat ...

Roorda en Menzis starten een beweging

In tijden als deze blijkt hoe belangrijk vitaliteit en een goede weerstand zijn.Voor Menzis niets nieuws want voor Menzis staat ‘leefkracht’ altijd al voorop. Leefkracht staat voor gezond zijn en ...

Roorda werkt thuis

Nu het Corona virus steeds meer om zich heen grijpt gaan we met elkaar een moeilijke, onzekere periode tegemoet. Aangezien bij Roorda de gezondheid van onze opdrachtgevers, collega’s en partners ...

Roorda stopt nu

Vanaf 1 januari wordt hulp bij stoppen met roken vergoed. Ze gan dus ook niet meer ten koste van je eigen risico. Dus of je nu voor kauwgom, pleisters, mondspray ...

Roorda viert Goud & Nieuw

Jaarlijks vallen er veel vuurwerkslachtoffers. De meeste slachtoffers zijn jongens van 15 tot 25 jaar, en één van de meest voorkomende verwondingen is oogletsel. Dit is echter goed te voorkomen ...

Roorda zingt deze kerst hardop

De feestdagen staan weer voor deur. Dat betekent familie, vrienden, borrels en kerstdiners. Kortom: één en al gezelligheid. Maar ook een tijd waar de alcohol al snel gemakkelijk en rijkelijk ...

Roorda introduceert 22wekenprik

Zwangere vrouwen kunnen vanaf 16 december gratis een vaccinatie halen om zo hun baby te beschermen tegen kinkhoest. Roorda mocht dit blije nieuws brengen en een naam geven.  Als je zwanger ...

Roorda zet achterwerken in tegen Appen

Vanaf 1 juli 2019 is het verbod voor het vasthouden van een mobieltje in het verkeer uitgebreid naar alle bestuurders van een voertuig, dus ook naar fietsers. Wie fietst met ...

Roorda weet wat wel en niet mag

Roorda en jongeren: a match made in heaven. In onze nieuwe campagne voor het Ministerie van Sociale zaken en Werkgelegenheid maken we van werkende jongeren MoneyMakers. Jongeren tussen de 13 en 17 jaar ...

Roorda heeft oog voor élk detail

LG een grote speler als het gaat om technologische innovaties, maar een (nog) kleine speler in de markt van mobiele telefoons in de Benelux. Aan Roorda om daar verandering in ...