Marleen Delisse heeft o.a. meegewerkt aan:

Roorda gaat AAN in het donker

In 2009 ontwikkelde Roorda in opdracht van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat de campagne ‘Ik val op’ waarin fietsers gemotiveerd werden om hun licht aan te zetten. Na ruim ...

Roorda en Menzis starten een beweging

In tijden als deze blijkt hoe belangrijk vitaliteit en een goede weerstand zijn.Voor Menzis niets nieuws want voor Menzis staat ‘leefkracht’ altijd al voorop. Leefkracht staat voor gezond zijn en ...

Roorda lanceert CoronaMelder App

Het is zover. De veelbesproken CoronaMelder app kan vanaf 10 oktober eindelijk door heel Nederland worden gebruikt. Om zoveel mogelijk Nederlanders te motiveren de app te downloaden en te gebruiken ...

Roorda support de verandering

Het leven zit vol verandering. Van bruiloft tot scheiding, van huur naar koop, en van eigen baas worden tot ontslag: het heeft invloed op je belastingen. In de campagne roept ...

Roorda werkt alleen samen tegen corona

Het doel van deze Nationale corona campagne is om Nederland helderheid te geven omtrent de meest recente corona maatregelen en handelingsperspectieven te bieden die bijdragen aan het beperken van de ...

Roorda werkt thuis

Nu het Corona virus steeds meer om zich heen grijpt gaan we met elkaar een moeilijke, onzekere periode tegemoet. Aangezien bij Roorda de gezondheid van onze opdrachtgevers, collega’s en partners ...

Roorda maakt werk van aangifte

Of je nu voor jezelf begint, net begint met werken, een nieuwe studie start, of een starter op de woningmarkt bent; de Belastingdienst heeft je aangifte alvast zo volledig mogelijk ...

Roorda viert Goud & Nieuw

Jaarlijks vallen er veel vuurwerkslachtoffers. De meeste slachtoffers zijn jongens van 15 tot 25 jaar, en één van de meest voorkomende verwondingen is oogletsel. Dit is echter goed te voorkomen ...

Roorda helpt de kleine ondernemer

Voor veel kleine ondernemers is het doen van de btw-aangifte een relatief grote opgave. Dat beseft de Belastingdienst ook. Daarom hebben zij er werk van gemaakt, met btw-vrijstelling. Aan Roorda ...

Roorda helpt beginnende ondernemers

We zijn begonnen! Onze eerste campagne voor de Belastingdienst is een feit en helpt beginnende ondernemers beginnersfouten te voorkomen. In de eerste drie jaar maken ondernemers/zzp-ers de meeste fouten met aangiftes ...

Roorda weet wat wel en niet mag

Roorda en jongeren: a match made in heaven. In onze nieuwe campagne voor het Ministerie van Sociale zaken en Werkgelegenheid maken we van werkende jongeren MoneyMakers. Jongeren tussen de 13 en 17 jaar ...

Roorda brengt BOB naar huis

In de 17 jaar dat de BOB campagne loopt is het aantal weggebruikers met alcohol achter het stuur flink gedaald. De algemene norm is dat je wanneer je uitgaat, niet ...

Roorda houdt van g’woon

Superunie is de inkooporganisatie van 13 retailformules waaronder Spar, Coop, DekaMarkt, Dirk van den Broek, Hoogvliet, Plus en Vomar. Om meer inkoopvoordeel en communicatiekracht te creëren besloot Superunie om de ...

Roorda ontleedt de vastgoedmarkt

Een transparante zakelijke vastgoedmarkt heeft meer voordelen dan nadelen. Dat weet Ventu als geen ander. Tijd voor verandering. Ventu gelooft in het belang van goede huisvesting voor ondernemers en dat ...

Roorda helpt bij het maken van keuzes

In gemeenschappen waarin het belang van het collectief zwaarder telt dan de individuele wensen is het maken van eigen keuzes helaas niet altijd vanzelfsprekend. Denk bijvoorbeeld aan het zelf mogen ...

Roorda zet stagiaires in tegen Bont

Bont voor Dieren zoekt in een zesdelige serie samen met Felix en Ilse de oplossing voor het bontoverschot. Steeds meer mensen leveren hun bontkraag, jas en accesoires in. Maar wat moeten ...

Roorda zegt Goodbuy!

Last minutes: daar moet je snel bij zijn. Voor je het weet zijn ze weg. En dat wil je niet hebben want het liefst knijp je er zelf even tussenuit. ...

Roorda supports eindbazen

Jongeren informeren over de rechten en plichten van bijbanen en vakantiewerk is best lastig, want de regels die veranderen bijna per levensjaar. Daarnaast zijn jongeren niet zelf actief op zoek ...

Roorda scoort bij ADCN

Bont is weer helemaal terug in het straatbeeld. Vooral de merken Canada Goose en Airforce zijn zeer populair. Daarnaast zien we steeds meer schoenen met bontkraag en accessoires als sleutel- ...

Roorda was nog nooit zo aaibaar

Onze nieuwe campagne voor Bont voor Dieren is nog mooier geworden dan we ’m zelf hadden bedacht. Samen met TheBoardRoom supporten we Bont voor Dieren met een film die vlak ...

Nieuw jasje voor Bont voor Dieren website

Bont voor Dieren streeft naar een mondiaal verbod op de productie en verkoop van bont. Daarnaast voert de stichting campagne om de consument bewust te maken over de herkomst van bont ...

Van A naar Beter, via Roorda

Van A naar Beter probeert mensen zo goed mogelijk te informeren over aanstaande wegwerkzaamheden. Zo voorkom je grote vertraging. Maar dan moeten mensen niet vergeten om op de site te ...

Roorda vecht voor een Bijbaan

Hoeveel uur mag je werken? Hoelang mag je pauze houden? Wat is het minimumloon? Veel tieners weten geen antwoord op deze vragen wanneer zij aan een bijbaantje beginnen. Hoog tijd ...

Roorda <3 taal

Roorda mocht een nieuw online platform ontwikkelen, waarop alle organisaties en stichtingen die zich inzetten tegen laaggeletterdheid informatie kunnen delen. Ook het logo van Tel Mee Met Taal is door ...

pratenoverjouwkeuzes.nl: taboes doorbreken.

Je eigen keuzes mogen maken is helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend. Denk bijvoorbeeld aan studiekeuze, partnerkeuze of geloofsvrijheid. Vooral in gesloten gemeenschappen kunnen sommige mensen niet zichzelf zijn. In deze campagne ...