De zorg verandert, Roorda verandert mee.

Per 1 Januari 2015 is de zorg in Nederland anders georganiseerd. Aan Roorda de schone taak om deze veranderingen eens helder uit te leggen. En laat dat nou net onze favoriete bezigheid zijn: complexe (communicatie) zaken begrijpelijk maken. Kom maar op zeiden wij dus tegen klant VWS.

We bedachten een campagne die de Nederlandse samenleving in het klein laat zien. Een straat, waarin achter elke gevel een verhaal schuilt. Een gezin of persoon met een eigen situatie. Een eigen probleem en een eigen oplossing. Zo leert heel Nederland deze straat steeds beter kennen en wordt iedereen beter wegwijs in de veranderende zorg.

Elke campagne-uiting verwees naar de website dezorgverandertmee.nl, waar alles over de veranderingen te vinden was. Zo maakte Roorda alle informatie over de veranderingen in de zorg niet alleen begrijpelijk, maar ook bereikbaar. En deden we dat op een manier zoals we dat nog niet eerder hadden gedaan. Want wat er ook verandert, Roorda verandert mee.

De Zorg Verandert Mee - Meneer Berg

De Zorg Verandert Mee - Mevrouw Jansen

De Zorg Verandert Mee - Youssef