Case Donorjournaal: nieuwer dan nieuw

In 2014 bedachten we het Donorjournaal. Niet als TV uitzending. Maar als eerste online live-uitzending via het Google Display Netwerk.

Nooit eerder gedaan in Nederland. Dus dat vonden we mooi. We bedachten en maakten de content voor het Donorjournaal, we produceerden het Donorjournaal met onze partners en we stelden zelfs ons eigen pand ter beschikking om de uitzendingen op te nemen. Nieuwer dan nieuw dus. En betrokkener dan betrokken.

We verlegden de grenzen online met ons Donorjournaal, elke dag een uur LIVE te volgen via Google Lightbox. Mobiel, desktop, laptop, je kon het niet missen.

TV commercial

Meer cases

reclame g’woon een goed verhaal

gwoon 

reclame Afscheid van een icoon

vanAnaarBeter 

reclame Case 15 jaar BOB: Roorda geeft een rondje

15 jaar BOB 

reclame Druk maken om niks

D-reizen 

reclame Bont voor dieren

Bont voor Dieren 

reclame Peukie? Nou nee!

Peukie? 

reclame Case Rookvrije Horeca: recht tussen de longen

Rookvrije Horeca 

reclame Case NIX18: nix is voor altijd

NIX18 

reclame Case 18 jarigen: geen traditioneel middel te bekennen

18 jarigen 

reclame Case Proefdiervrij: de slimme cosmetica App

Proefdiervrij 

reclame Case Friesland Bank: hoe het heurt

Friesland Bank 

reclame Case Unicef: over kinderen en arbeid

Unicef 

reclame Case Donorjournaal: nieuwer dan nieuw

Donorjournaal