Roorda’s boekje van eigen deeg

Dit jaar viert Roorda haar 25 jarig bestaan. En wie jarig is trakteert. Roorda doet dat met een boekje van eigen deeg. Een machtig boekje van bijna 300 pagina’s.

Het 25 jarig bestaan van Roorda is een mooi moment om terug te kijken op een kwart eeuw zelfstandig reclame maken. Er is een hoop veranderd en gelukkig ook veel gelijk gebleven. Van MAD MEN naar MATH MEN zoals klant van het eerste uur, Erik van Engelen het omschrijft. 25 opdrachtgevers doen openhartig uit de doeken hoe spraakmakende campagnes tot stand zijn gekomen. Hoe er werd geknokt met creatie over concepten, met account over budgetten en met strategie over de koers.

Je leest er alles over in 25 JAAR KLANT: 25 Sterke verhalen over nog sterkere merken.

Alle 25 hoofdstukken geven een kijkje achter de schermen en typeren de samenwerking tussen bureau en klant. Zo is er De woeste klant, De overleden klant, De vies van supersnelle reclamejongens klant, De geitenwollen sokken klant, maar ook De Tinder klant, De klant die nooit klant werd en De klant met wie we het bed deelden.

Het boek wordt op vrijdag 26 oktober om 17:00 tijdens de jubileumborrel in WesterLiefde te Amsterdam aan alle relaties, huidige, ex- én potentiële klanten aangeboden.

De persoonlijke uitnodigingen voor de jubileumborrel worden de komende weken verstuurd. Mocht je niet op de gastenlijst staan en wil je toch heel graag een gratis exemplaar van het boek ontvangen? Laat dan hieronder meteen je gegevens achter want… OP=OP!

 

Beluister de primeur op BNR

In de uitzending bij Paul van Liempt vertelt Joeri alles over het boek, 25 jaar verandering en ‘mannetjes’ in de reclame.

Schrijf je hier in voor het boek

25 JAAR KLANT is ontwikkeld in samenwerking met brand publishers Out in the Open van Astrid Prummel en Allard Frederiks. Zij spraken o.a. met ondernemers Jan van Den Broek (Dirk) en Henny Westland (Maaslander), politici Martin van Rijn (NIX18) en Cora van Nieuwenhuizen (Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat) en topmarketeers Erik van Engelen (Eneco) en Ronald van Amerongen (Grolsch).