Roorda houdt van g’woon

Retail. Wij van Roorda zijn er gek op. Dus als 13 retail formules gezamenlijk één huismerk introduceren heeft Roorda dè oplossing.

Superunie is de inkooporganisatie van 13 retail formules waaronder Spar, Coop, DekaMarkt, Dirk van den Broek, Hoogvliet, Plus en Vomar. Om meer inkoopvoordeel en communicatiekracht te creëren besloot Superunie om de private labels van de verschillende formules terug te brengen tot één sterk private brand.

Een ambitieus plan. Want hoe bouw je een sterk huismerk zonder huis? Het nieuwe merk moet zich thuis voelen bij uiteenlopende supermarkten en kan niet kapitaliseren op de communicatie kracht van de retailers zelf. Aan Roorda de opdracht om een sterk nieuw merk te introduceren dat met één machtige beweging de harten verovert van heel Nederland. Komt ie.

Print campagne

Social media

 

Ook social Nederland houdt van g'woon met dank aan Roorda's content hub en onze premier. In korte tijd bliezen zij g'woon tot leven met content die amuseert, activeert en informeert. Met als resultaat een levendige community en een organisch bereik waar menig marketeer van droomt.

Instore materialen