NIX18

Roorda doet niets voor nix

Ouders spelen een belangrijke rol in het voorkomen dat hun kinderen voor hun 18e jaar roken en drinken. Uit recent onderzoek blijkt dat een ruime meerderheid van de ouders achter ...

Roorda deelt geen peuken

Voorkomen is beter dan genezen. Zeker wat roken betreft. Want wie niet met roken begint, hoeft er ook niet mee te stoppen. En dat scheelt niet alleen een hoop moeite, ...

Roorda daagt ouders uit creatief te zijn.

Voor de volgende fase van de NIX campagne besloten we onze creativiteit te gebruiken om ouders van jonge kinderen te inspireren. In 3 nieuwe films zien zij hoe andere ouders ...

Noem het maar NIX.

We waren bij Roorda al een tijdje overtuigd dat onze NIX18 campagne een positief effect op het gedrag en de houding van de doelgroep zou hebben. En nu blijkt dat ...

Afspraak = Afspraak.

2014 was alweer het tweede jaar voor onze campagne van NIX. Een jaar waarin grote stappen zijn gemaakt in zowel houding en gedrag. Steeds meer ouders maken de afspraak van ...

Jongeren vinden het al snel nix.

Jongeren. Niet de makkelijkste doelgroep. Vooral niet als je begrip van ze wil voor de beperkingen die je ze oplegt. Niet roken en niet drinken voor je 18e doe je ...

NIX zonder ID.

NIX is de afspraak. Niet roken, niet drinken onder de 18 wordt inmiddels steeds breder gedragen als norm door ouders, horeca, sportclubs, supermarkten, scholen en iedereen die de jeugd een ...

NIX gewonnen!

Dit jaar bezocht Roorda het SAN-gala met meerdere nominaties op zak. Hoewel wij hier hartstikke trots op zijn, zien we nominaties natuurlijk het liefst verzilverd. En gelukkig kwamen we niet ...