Roorda geeft Tempo-Team een nieuw smoel

Volgens Tempo Team moet je werk minstens zo leuk zijn als de rest van je leven. Werk is geen to-do lijstje dat je elke dag met tegenzin afstreept. Werk is ...

Roorda zet achterwerken in tegen Appen

Vanaf 1 juli 2019 is het verbod voor het vasthouden van een mobieltje in het verkeer uitgebreid naar alle bestuurders van een voertuig, dus ook naar fietsers. Wie fietst met ...

Roorda helpt beginnende ondernemers

We zijn begonnen! Onze eerste campagne voor de Belastingdienst is een feit en helpt beginnende ondernemers beginnersfouten te voorkomen. In de eerste drie jaar maken ondernemers/zzp-ers de meeste fouten met aangiftes ...

Roorda weet wat wel en niet mag

Roorda en jongeren: a match made in heaven. In onze nieuwe campagne voor het Ministerie van Sociale zaken en Werkgelegenheid maken we van werkende jongeren MoneyMakers. Jongeren tussen de 13 en 17 jaar ...

Roorda trakteert op NIX

Als ouder van een puber spendeer je steeds minder momenten met je dochter of zoon. Toch blijven deze momenten ontzettend belangrijk om het bijvoorbeeld even over NIX te hebben. NIX18 wil ...

Roorda gaat samen stemmen

Om aandacht te vragen voor de Europese Parlementsverkiezingen heeft Roorda samen met de Balie, Europese artiesten, acteurs en ontwerpers zich verenigd onder de hashtag #VoteTogetherEU. Via social media werden mede ...

Roorda heeft oog voor élk detail

LG een grote speler als het gaat om technologische innovaties, maar een (nog) kleine speler in de markt van mobiele telefoons in de Benelux. Aan Roorda om daar verandering in ...

Roorda brengt BOB naar huis

In de 17 jaar dat de BOB campagne loopt is het aantal weggebruikers met alcohol achter het stuur flink gedaald. De algemene norm is dat je wanneer je uitgaat, niet ...

Roorda blocked marteletalage

Deze kerst gaf Roorda aan Bont voor Dieren een moving billboard cadeau. Het billboard werd pontificaal voor de met bont gevulde etalage van Woolrich geplaatst. Voorbijgangers konden de protest actie steunen door het ...

Roorda heeft het al 5 jaar over NIX

Op 1 januari is het precies vijf jaar geleden dat de leeftijdsgrens voor roken en drinken werd verhoogd naar 18 jaar. In deze periode is er veel veranderd, blijkt uit ...

Roorda knalt bewust

Afgelopen zomer had Donnie een grote hit (2,4 miljoen Spotify plays) met zijn Snelle Planga. Deze opvallende zonnebril ging al snel viraal. Toen we in de herfst werden gebriefd op een ...

Roorda heeft er zin in

Tempo-Team is niet alleen de leukste werkgever van Nederland. Het is ook de leukste opdrachtgever. Zo gaven ze ons de opdracht het merk nog meer plezier te laten uitstralen. Daar hadden we ...

25 jaar Roorda Reclamebureau

Dit jaar viert Roorda haar 25 jarig bestaan. En wie jarig is trakteert. Roorda doet dat met een boekje van eigen deeg. Een machtig boekje van bijna 300 pagina’s. Het 25 jarig ...

Roorda introduceert MONO

De MONO campagne voor het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat heeft als doel fietsers en automobilisten te bewegen hun smartphone zo in te stellen dat er tijdens het rijden geen ...

Roorda maakt kans op Gouden Loekie

Elk kwartaal worden de tien favoriete commercials van dat kwartaal door een onafhankelijk publiekspanel gekozen. En dit kwartaal kozen ze voor onze LG OLED TV commercial waarin je als kijker ...

Roorda zag het WK nog nooit zo scherp

Dankzij de nieuwe LG OLED met alpha9 processor krijgt voetbal een nieuwe dimensie. Kleuren komen met de allerkleinste details tot leven en het beeld is nog scherper, waardoor je als ...

Roorda introduceert De Studie Prepper

Alle jongeren moeten snappen hoe je een studie kiest, start en betaalt. Dus ook hoe je studiefinanciering regelt of bijvoorbeeld hoe een toelatingsprocedure werkt. Daarom introduceert Roorda de ‘Studie Prepper’ ...

Roorda gaat naar de gallemiezen

PC Uitvaart bestaat al ruim 85 jaar en mag zich daarmee gerust de enige echte Amsterdamse uitvaartmaatschappij noemen. Deze Amsterdamse oorsprong claimen we door in de campagne typische Amsterdamse uitdrukkingen te gebruiken. Deze zijn ...

Roorda kiest voor LG

Na een pitch heeft LG Electronics Benelux al haar communicatieactiviteiten bij Roorda Reclamebureau ondergebracht. Dit betekent dat we verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van de brand story tot de executie van ...

Roorda is er voor iedereen

Het College voor de Rechten van de mens gaf Roorda de opdracht om een campagne te maken die alle Nederlanders weer bewust maakt van hun mensenrechten. Deze ging van start ...

Roorda geeft een toegift

Iedereen maakt zich weleens sterk voor de goede zaak. Met een toegift kan iedereen aan het einde van zijn leven nog één keer opkomen voor de dingen die ze belangrijk ...

Roorda houdt van g’woon

Superunie is de inkooporganisatie van 13 retailformules waaronder Spar, Coop, DekaMarkt, Dirk van den Broek, Hoogvliet, Plus en Vomar. Om meer inkoopvoordeel en communicatiekracht te creëren besloot Superunie om de ...

Roorda ontleedt de vastgoedmarkt

Een transparante zakelijke vastgoedmarkt heeft meer voordelen dan nadelen. Dat weet Ventu als geen ander. Tijd voor verandering. Ventu gelooft in het belang van goede huisvesting voor ondernemers en dat ...